miercuri, 26 octombrie 2011

Avantajul de a fi smardoi


Controlor: “Bună seara, să îmi arătaţi şi mie vă rog legitimaţia sau cardul de călătorie!”

Călător: “Să trăiţi….nu am…”

Controlor: “De ce?”

Călător: “…păi nu am avut…”

Controlor: “Treceţi aici lângă uşă! Bună ziua doamnă! (se uiă spre altă femeie) Cartela sau abonamentul la control vă rog.”

Doamna: “Domnule, nu am putut să validez cardul! Nu vedeţi ce aglomeraţie este???”

Controlor: “Aha. Ia treceţi şi dumneavoastră aici lângă domnul, aproape de uşă.”

Mai merge pe la vreo 5 oameni, ajunge la mine, îi arăt cardul, trece mai departe la un nene mega solid, îmbrăcat în trening.

Controlor: “Bună ziua, arătaţi-mi şi mie cardul dumneavoastră de călătorie vă rog.”

Sportiv: “Nu îl am, mă grăbeam să ajung la antrenament.”

Controlor: “Da? Şi ce sport faceţi?”

Sportiv: “Box de performanţă.”

Controlor: “O zi bună! Data viitoare să nu mai uitaţi să vă luaţi cartelă!”

A coborât cu încă vreo 2 ţoampe colege de ale lui şi cu cei 2 năpăstuiţi ce aşteptau lângă uşă ca să le dea amendă.
Deh, cine e mai puternic supravieţuieşte, right?

via haoleu.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu