miercuri, 14 septembrie 2011

Joke

Un evreu era pe patul de moarte.
O cheama pe nevasta-sa, Rashela:
- Esti aici, draga mea?
- Da, dragul meu, sunt langa tine.
- Sheila, unde esti?
- Sunt cu tine, tata! raspunde aceasta.
In sfarsit il cheama pe fi-sau, Isaac, care ii spune:
- Sunt aici si eu.
Evreul batran, dandu-si ultima suflare, spune:
- Pai, si cine, pizda ma-sii, a ramas la magazin?

       ------------------------------------------------------------------

Articol scris cu litere de-o scheoapa in (unicul) ziar albanez: “Economia Albaniei e la pamint !!!”
- Cauza…? A explodat una din cele doua sifonarii !

        -----------------------------------------------------------------

Gheo' se duse la tac-su.
-Ba tata, am facut 20 de ani si vreau sa vorbesc si eu cu tine.
-Spune, fiule!
-Ba tata, eu sunt gay!
-Ce esti ma?
-Gay tata!
-Ce-i ala gay?
-Tata, imi place sexul anal si sexul oral!
-Baaa!Nu esti nici un gay. Esti leit ma-ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu