vineri, 15 aprilie 2011

Banc

La o masă stă un negru uriaş, transpirat, cu o scobitoare între dinţi: Leroy Brown. Se deschide uşa şi apar doi malaci care târăsc dupa ei un individ.
- Hei, Leroy, zice unul. Ţi l-am adus şi pe nenorocitul ăsta. Şeful cel mare zice sa-l iei si să-i dai un pic la gaura maro, să-i largeşti un pic poponeţul şi orizontul, să se înveţe minte să nu se mai ia de oamenii noştri.
- Lăsaţi-l acolo în colţ, mă ocup de el mai tarziu.
Malacii dispar, iar individul, livid şi tremurând, începe să se milogească:
- Vă rog, domnule Leroy, vă implor, nu mă babardiţi. Vă promit că am să spun la toata lumea că aţi făcut-o, n-o sa ştim decât noi doi că de fapt nu e aşa!
- Taci din gura, vierme! strigă Leroy şi tipul se face mic în colţul lui.
După o vreme apar iar cei doi malaci cu alt nefericit.
- Hei, Leroy, şeful ţi-l trimite şi pe ăsta. Zice să-i tai ambele picioare ca să nu mai fugă de oamenii noştri când are de plătit datorii.
- Lasaţi-l în colt, mă ocup mai tarziu.
Indivizii pleaca. După încă un timp îl aduc pe altul.
- Leroy, şeful zice să îl iei pe ăsta şi să-i tai scula, să se înveţe minte să nu se mai ia de femeile noastre. Şi mai zice să-i tai şi mâinile şi limba, să nu se mai poata atinge de nici o femeie în viaţa lui!
- Bine, lasaţi-l acolo în colt, mă ocup mai tarziu.
Gorilele pleaca.
La care, din colţul lui, primul adus zice:
- Domnule Leroy, dacă nu vă suparaţi, ca sa nu fie cumva vreo confuzie: eu sunt ăla cu curul, da?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu